loading...
دانلود آهنگ رحمان کاظمی به نام کاش
بازدید : 14 چهارشنبه 23 بهمن 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ رحمان کاظمی به نام کاش


دانلود آهنگ جدید رحمان کاظمی - کاش
دانلود آهنگ جدید رحمان کاظمی به نام کاش با کیفیت بالا
با دو کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم
Download New Music By Rahman Kazemi Called Kash
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ کاش و با حجم نیم بها


دانلود آهنگ جدید رحمان کاظمی به نام کاش

دانلود آهنگ کاش - رحمان کاظمی یا لینک مستقیم

دانلود آهنگ کاش - رحمان کاظمی با کیفیت 320 و 128

Download New Music By Rahman Kazemi Called Kash



میدونم دلت گرفته میدونم از همه سیری
난 네가 알아, 네가 다 알아
میدونم که خیلی تنها زیر بارون داری میری
난 당신이 단지 비가 아래있을거야 알아
باورش سخته عزیزم به کجا چنین شتابان
그런 급한 아기가 어디 있는지 믿기가 어렵습니다.
کاش میشد که تو بیایی و بسازی با لحظها آرام
조용한 순간으로 와서 건설 할 수 있으면 좋겠다
کاش برگردی که ببینی چقد تنهام
내가 혼자 얼마나 있었는지 보러 왔으면 좋겠어
کاش ببینی حال من را تو این شبهام
이 밤에 당신이 나를 볼 수 있기를 바랍니다
بی تو من تنهام بی تو من تنهام
나없이 혼자없이 나없이 혼자
خیلی سخته که دیگه تورو ندارم
더 이상 어려워 더 이상은 없어
بی تو از حسرتو دوری یه بیقرارم
너 없이는 후회가 없다
سخته اما میدونم تقصیر من بود
힘들지만 내 잘못 인 걸 알아
حالا که من پشیمونم تنها نزارم تنها
미안해 날 내버려 두 지마
نزارم تنها نزارم...
그냥하지 말아 줘 ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 88
  • بازدید سال : 491
  • بازدید کلی : 1,323